Pokyny pro vytvoření různých botiček budou postupně přidány v dalších článcích.
Velikost 1: 0 – 3 měsíce, délka podrážky asi 10 cm,
Velikost 2: 3 – 6 měsíců, délka podrážky asi 11 cm,
Velikost 3: 6 – 9 měsíců, délka podrážky asi 12 cm,
Poznámka:
Informace o rozměrech dětí do 3 měsíců jsou uvedeny před lomítkem, od 3 měsíců mezi lomítky a od 6 měsíců za lomítkem. Pokud je uvedený jeden údaj, platí pro všechny velikosti.
Zkratky:
PDS – polodlouhý sloupek
Postup:
Háčkujeme v kruhových řadách. Na začátku každé kruhové řady uháčkujeme 1 ŘO a řadu ukončíme 1 PO do prvního oka kruhové řady. Práci neotáčejte !
První kruhová řada se skládá z uháčkovaní 13/15/16 řetízkových oček. Do prvních 2 oček uháčkujeme 1 ks/1 PDS/1 PDS., do každého následujícího oka pak 12/13/14 ks/1 PDS/1 PDS , a do posledního řetízkového oka 3 ks/3 PDS/3 PDS. Práci neotáčejte, ale pokračujte na druhé straně řetízku 10 ŘO/12 PDS/13 PDS a do posledního oka uháčkujte 2 KS/2 PDS/2 PDS a spojte pevným okem do prvního oka kruhové řady. Celkem byste měli mít 26/30/32 sloupků kolem řady.
2. kruhová řada: Začněte s řetízkem 2 + 1 slip stitch do prvního řetízku, 10/12/13 single crochet, do následujícího řetízku 3x po 2 single crochet do každého řetízku a join připojením do kruhu. Měli byste mít 32/36/38 ok.
3. kruhová řada: 1 chain, 6/8/8 single crochet, 3/3/4 half double crochet, 3 double crochet, 6× do double crochet do 1 chain, 3 double crochet, 3/3/4 half double crochet, 6/8/8 single crochet, 2x po 2 single crochet do každého řetízku a join připojením do kruhu. Měli byste mít 40/44/46 ok.

4. kruhová řada: 1 double crochet + 1 single crochet do 1 chain, 6/8/8 single crochet, 3/3/4 half double crochet, 6 double crochet, 6x po 2 double crochet do 1 double crochet, 6 double crochet, 3/3/4 half double crochet, 6/8/8 single crochet, 2 single crochet do každého řetízku a join připojením do kruhu. Měli byste mít 51/55/57 ok.
5. krok: 1KS do každé KS. Celkem byste měli mít 51/55/57 ok.

Poté přízi zavažte nebo pokračujte v háčkování v závislosti na tom, zda budete používat stejnou nebo odlišnou barvu.








